BESTELLING
Waarom kopen bij Le Voile Ombrage?
Bij Le Voile Ombrage laten wij u graag kennismaken met een groot aantal uiteenlopende en gevarieerde artikelen. Wij concentreren ons op de kwaliteit van onze producten om u de beste aankoopervaring te garanderen! De Schaduwsluier is ook:
• Een 100% veilige online bestelling via creditcard, PayPal of Apple Pay.
• Ordertracking waarbij u op de hoogte kunt worden gehouden van de bezorging van uw pakket.
• Gratis levering in heel Frankrijk gedurende een beperkte tijd.
• Gemakkelijk retourneren en geld terugkrijgen als de artikelen niet bij je passen.
• Beschikbare en attente klantenservice om u de beste aankoopervaring te garanderen.
Hoe plaats je een bestelling op onze site?
Onze online winkel is 24/7 geopend. U heeft dus de vrijheid om op onze site een bestelling te plaatsen wanneer u maar wilt. Het bestelproces is onderverdeeld in verschillende fasen:
1- Winkelmandje: controleer de inhoud van uw bestelling. Bij deze stap kunt u de hoeveelheden wijzigen.
2- Klantgegevens: voer uw persoonlijke gegevens en afleveradres in.
3- Levering: kies de gewenste leveringsmethode op basis van de keuzes die u worden aangeboden.
4- Betaling: u krijgt verschillende betaalmethoden aangeboden, de keuze is aan u. Op het overzicht kunt u de inhoud van uw bestelling controleren (optionele artikel(en) en dienst(en), leveringswijze en kosten).
5- Orderbevestiging: om er zeker van te zijn dat uw bestelling is geregistreerd, moet u deze stap bereiken. U kunt nu uw orderbevestiging afdrukken. U ontvangt ook een e-mailbevestiging met uw bestelreferentie en trackingnummer.
Wat is de verwerkingstijd van de bestelling?
Een volledige bestelling, op voorraad en vóór 13.00 uur gevalideerd met een creditcard, wordt gedurende de dag verwerkt . Voor een volledige bestelling die na 13.00 uur met een creditcard wordt gevalideerd, bedraagt de gemiddelde verwerkingstijd 24 uur . Bestellingen worden klaargemaakt van maandag tot en met zaterdag, wanneer alle producten beschikbaar zijn. Indien een artikel niet leverbaar is, wordt uw bestelling na ontvangst klaargemaakt.
Onze artikelen worden verzonden vanuit verschillende verzendcentra. Hierdoor kan het zijn dat u uw bestelling in meerdere pakketten ontvangt . Indien dit geval zich voordoet, ontvangt u per e-mail een trackingnummer per pakket.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om geïnformeerd te worden over het volgen van uw bestellingen, kunt u naar ons trackingplatform gaan. Er wordt dan om een bestelnummer (#1234) gevraagd. Dit kunt u vinden in de orderbevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen.
Het is belangrijk op te merken dat vanwege IT-vertragingen de trackinginformatie pas enkele dagen na ontvangst van uw trackingnummer zichtbaar zal zijn .
Hoe kan ik een promotiecode gebruiken op de website?
Als u over een geldige promotiecode beschikt, voert u deze tijdens het afrekenproces in het veld 'Promocode' in en klikt u op 'Toepassen'.
Mijn trackingnummer werkt niet, wat moet ik doen?
Als er geen informatie beschikbaar is wanneer u uw trackingnummer invoert, is het waarschijnlijk dat u nog een paar dagen moet wachten voordat de informatie is bijgewerkt. Deze informatie is afhankelijk van onze vervoerder en het kan soms enkele dagen duren voordat deze op onze site verschijnt. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de klantenservice .
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling.
Wij nodigen u uit om eerst te controleren of u deze e-mail niet in de spambox heeft ontvangen.
Als u het nog steeds niet kunt vinden, is er waarschijnlijk sprake van een fout in uw e-mailadres bij het plaatsen van de bestelling.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice , zodat wij u kunnen helpen.
LEVERING & RETOURNEREN
Wat zijn de levertijden?
Wij bieden uitsluitend levering aan op het vasteland van Frankrijk. Wij verzenden onze producten binnen 24 tot 48 uur.
Wat zijn de verzendkosten?
Momenteel bieden wij gedurende een beperkte tijd een gratis leveringsaanbieding aan op het vasteland van Frankrijk.
Waar vandaan worden onze producten verzonden?
Onze kantoren zijn gevestigd in de regio Parijs. Onze verschillende leveranciers zijn gevestigd in Frankrijk, Spanje en Azië.
Om de hoge opslag- en arbeidskosten te beperken, werken wij rechtstreeks samen met onze producenten en hebben daarom geen tussenpersonen. Hierdoor kunnen wij u meer producten aanbieden tegen een voordelige prijs en tegelijkertijd onze afvalproductie beperken.
Welke voorzorgsmaatregelen moeten worden genomen tijdens de bevalling?
Bij ontvangst van uw bestelling is het belangrijk om zorgvuldig te controleren of uw pakket tijdens het transport niet is beschadigd en of het product in perfecte staat verkeert (en, indien van toepassing, de gedetailleerde schade te noteren op de afleverbon van de vervoerder). Deze verificatie dient te gebeuren op het moment van levering en in aanwezigheid van de chauffeur. Wij raden u aan de verpakking te bewaren . Deze kan van pas komen bij het retourneren van het product en is essentieel als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.
Mijn pakket is verzonden, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer eerst de tracking van uw pakket via de link naar uw trackinginterface die u na uw bestelling per e-mail heeft ontvangen. Indien dit tijdens de bezorging wordt aangegeven, nodigen wij u uit te wachten tot de geplande bezorgdatum. Als uw pakket in behandeling is bij de vervoerder, nodigen wij u uit om het op te halen op het adres dat vermeld staat op de leveringsbon. We vragen u ook om bij het volgen van uw bestelling te controleren of het afleveradres dat op uw bestelling staat vermeld, correct is.
Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Controleer, voordat u contact met ons opneemt, uw orderbevestiging of het bestelde product afwijkt van het product dat u heeft ontvangen. Als het ontvangen artikel inderdaad afwijkt van het artikel dat u heeft besteld, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice .
Ik mis een artikel, wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden. Controleer de e-mail met de orderbevestiging om er zeker van te zijn dat u niet meerdere trackingnummers van onze vervoerder heeft. Als alle pakketten zijn aangekomen en je hebt nog steeds niet al je producten, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice.
Wat moet ik doen als mijn product een fabricagefout heeft?
Wij doen ons uiterste best om een intacte en correcte levering van uw bestelling te garanderen. Als u echter een defect product ontvangt, neem dan contact met ons op en wij garanderen dat we een winnende oplossing voor u zullen vinden.
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helemaal. Als deze situatie zich voordoet, neem dan contact met ons op. U heeft een herroepingstermijn van 14 dagen vanaf ontvangst van de goederen om uw artikelen naar ons te retourneren en uw geld terug te krijgen. De retourkosten zijn voor uw rekening. Neem eerst contact met ons op en raadpleeg ons retourbeleid .
Hoe oefen ik mijn herroepingsrecht uit?
U heeft het recht om binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst van uw bestelling uw bestelling te herroepen. Zie onze algemene verkoopvoorwaarden voor de gedetailleerde toepassingsvoorwaarden van het herroepingsrecht. Om uw aankoop te herroepen, kunt u per e-mail contact met ons opnemen . U kunt ons retourbeleid raadplegen. Het product moet compleet worden geretourneerd, inclusief eventuele accessoires, en in een staat waarin het product weer in de verkoop kan worden gebracht. Het wordt aanbevolen om het product te ver te verpakken voor retourzendingen. Elke waargenomen verslechtering zal resulteren in een waardevermindering van het product.
Wie draagt de kosten voor het retourneren van mijn apparatuur?
De retourkosten zijn voor uw rekening , alleen de verzendkosten die bij de bestelling zijn betaald, worden terugbetaald.
BETALING & VERTROUWELIJKHEID
Welke betaalmethoden accepteert u?
Wij accepteren alle creditcards en betalingen via PayPal , met of zonder PayPal-account. Wij accepteren ook betalingen via Apple Pay .
Neem contact met ons op over een mogelijke SEPA-overboeking.
Mijn creditcardbetaling wordt geweigerd, wat moet ik doen?
Controleer eerst of de vervaldatum van uw kaart niet is verstreken . Controleer ten tweede of u uw achternaam EN uw voornaam in het daarvoor bestemde veld heeft ingevoerd. Als uw banktransactie wordt geweigerd, kan de toegestane limiet worden overschreden. Om dit te garanderen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met uw bank om het bedrag van dit plafond te controleren.
Wanneer wordt mijn kaart belast?
Wij belasten uw kaart pas als uw bestelling compleet is. Zodra de bestelling is geplaatst en de betaling is geautoriseerd, worden de kosten binnen 24 uur na ontvangst van de bevestigingsmail in rekening gebracht.
Zijn de gegevens die ik verzend vertrouwelijk?
Onze site wordt gehost door Shopify Inc. en we hebben een 256-bit SSL-beveiligingscertificaat . Alle informatie met betrekking tot pagina's, inhoud, creditcards en transacties wordt dus beschermd door hetzelfde beveiligingsniveau dat door banken wordt gebruikt . Voor meer informatie. Raadpleeg hierover onze juridische mededelingen .
After-sales service & GARANTIE
Wat zijn uw garanties?
Door bij Le Voile Ombrage te kopen, profiteert u van de Tevreden of Terugbetaalde garantie. Als uw artikel niet bij u past, heeft u 14 dagen de tijd om ons hiervan op de hoogte te stellen en uw geld terug te krijgen . Als uw artikel defect is, vinden wij een winnende oplossing voor u (terugbetaling, gratis omruilen, unieke promotiecode). Als uw artikel niet binnen de vooraf vastgestelde deadlines (zie Levertijden) wordt ontvangen, garanderen wij ook een winnende oplossing. Neem voor meer informatie hierover contact met ons op en bekijk ons retourbeleid. Niemand wil spijt krijgen van een aankoop, zeker niet als deze online wordt gedaan. Wij hechten belang aan de feedback van onze klanten en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw aankopen vlot verlopen.
Openingstijden na verkoop
De After Sales Service is van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur per e-mail bereikbaar.
Ik heb een probleem met mijn product, wat moet ik doen?
Neem contact op met onze After Sales Service , wij zullen een oplossing vinden om u te helpen.